Sunday, May 20, 2012

DatANg KEmBali ...

Salam Semua ...

hahah...  kian lama aku tak start merapu kat blog nie ... aku agak bz skit kat skang nie .. heheh
memacam dah belaku ...banyak aktiviti yang telah aku buat ...

dulu aku blaja ... skang nie aku dah kerja dah ... keja cikai jer ... tak la hebat pon ...
aku kerja jawab phone jer ...

org call aku jawab ... kalo dia ada masalah aku tolong ... hahaha.... tu jerlah kerja aku ari -ari .... agak seronak gak .... tapi gaji dia skit jer ....

BILA  pk pasai gaji jer .... tu la aku rasa nak tukar kerja baru tapi tak tau cam ner ...

sukarnya nak dapatkan perkerjaan sakang nie ...

pening pala gua nak pkirkan ... walau macam mana pon aku tetap akan terus mencari kerja baru

org kata ... kalo kita nak mesti ada cara kan ... heheh pinjam sikit ayat drama ...

usaha tetap akan diteruskan .. hehehe ... lelagi aku skang nie dah punya aset sendiri .. heheh ... dialin post aku akan tunjukan aset aku tu ...

tu yang aku kena berjimat sikit tu . aku skang nie dah boros sangat .... ari nie bau 20 hb .... duit kat bank ada la dalam RM 20 ... kat dompet ada lah RM 30... cukup ka sampai ujung bulan nie???? ... seb baik ari nie coti ... leh rehat jer kat umah tak da kluar duit ... ter tekan gue lagi nie ... hahah ....


kalo kawan ajak kluar mmg aku cakap aku ada hal ari nie .. wahal poket dah kosong ....heheheh ...

next month aku kena pandai legi berjimat ... kalo tak kes macam nie berulang lagi ... susah nnt ... nie satu pengajaran ....

walau mcam mana pon aku kena menabong ... walau pon aku ada menabong kat ASB ... kena tetap menabong... umo dah meningkat ... kena kumpul duit gak nak kawen ....kawan aku umo 21 dah kawin dah .... nie tak leh jadi nie ... aku mesti kumpul duit ... heheheh

ok lah jam pon dah kol 2 dah nie nak tido lak ... next time jumpa lagi ... aku arap bukan la next year ... aku nak mula active la ...

 nnti aku cita kan suasana kat tempat kerja aku lak ... di lain post yer ... heheh

Salam Semua ....

0 comments: