Wednesday, March 4, 2009

BeBudah Group KelDai....MotiVasi PrS- SMSS

nie la semua dah group keldai ... semua ada kecuali hady ...tah mana tah dia merayau time nie...


tah mana pergi tah sorang lagi nie ... kak ally suka sangat nie ...


nie masa mencari hartakarun tahan jorang nie jab nak ambik gamba .... hahahah yg lain sebok tak gi mana tah ... sian jorang nie jer ada


bergamba kejab ....

mari kita bersama dengan ahli nujum pak kucai ... untuk melihat bebudak nie ... heheheh... :


yang nie nama dia Dirah.... budaknya agak pendiam , tapi pak nujum rasa dia bukan macam tu... dari pandangan mata paknujum dia nie seorang yang agak suka bersendiri tapi tak tau la... pak nujum rasa jugak dia nie suka berahsia dan cepat panas ... tu pak nujum rasa jer ... dari telekan mata aku. dia juga seorang yg boleh menyesuaikan dengan keadaan. boleh hidup berdirikari.... heheheh


yang dia nie lak nama dia yan..... dari telekan mata pak nujum dia nie suka simpan rahsia. dia nie jugak susah nak buat keputusan. dia nie agak pemalu dan bila dah kenal dia leh bergaul mesra. tapi tak tau la ..mmg tegas org nya . boleh kadi ketua kalo ada org sokong dia


yang nie dayah tapi dak lelaki group tu panggil dayak....heheh.... dia nie dari telekan mata pak nujum dia nie pandai mempengaruhi org, boleh jadi ketua nie. tapi macam ragu nak buat sesuatu tapi kalo ada org sokong dia leh buat. satu lagi dia nie cepat mesra ngan org dan kalo dia tak suka org tu akan nampak muka dia tak suka..... heheheh .....


yang nie nama dia EZ..... dari telekan mata pak nujum ... dia nie seorang yang pemalu tapi suka menonjol. dia nie macam bebudak sikit.pastu dia nie kuat melamun n banyak berhayal. dari renungan pak nujum dia dia nie jugak banyak kawan dan kawan suka mendampingi nya tapi tak tau la .... hehehe.... sebab dia nie suka jaga hati kawan....


yang ini nama nya Hady .... bagi pak nujum orang nya pendiam kalo tiada sekutu tapi kalo ada nakal sekali. dia nie bisa menjadi seorang ketua. sebab dia nie pandai mempengaruhi rakan nya. dia nie juga seorg yg pintar. dia juda suka memendam rasa, kalo dia sakit hati ngan org tu dia akan menjauhkan diri dari org tersebut tapi kalo tak tahan mau meletop nie.dia nie juga suka kalo dilebihi dah suka diperhatikan .. hehehe..


hmmm yang nie nama dia fadhil.... dia nie seorang penolong ketua pengawas..... dr pandanggan pak nujum dia nie seorg yg tegas. dengan ketegasan dia ramai org tidak mengemarinya. benda itu boleh diatasinya sekiranya dia pandai main ngan psikologi .... mmg agak sukar... tapi bisa diperbaiki.... heheheh ...dia juga boleh dikatakan pintar dan pandai memujuk.


yang ini nama nya acap .... dari pandangan pak nujum dia nie seorg yg agak tegas diatas pendirian yang di buat. suka berkata lepas tetapi baik ati nie. dia nie ada falsafah sendiri tetapi ada kalany falsafah dia lain dari org.satu lagi sikap dia nie dia tidak mahu tewas...... pak nujum nak nasihatkan bahawa "TEWAS ITU ADALAH PUNCA UNTUK BERJAYA" ..dia nie juga suka cakap lepas menyebabkan adakala orang sakit hati dengan nya.


yang nie namanya Fakka ... Menrut ramalan pak nujum dia nie cuba untuk menyesuaikan dengan keadaan dan dia bisa buat demikian. agak nakal kerana suka diperhatian kawan. seorang yang pintar ....ada masa dia nie suka dibodek dan membodek tapi tak tau la tu cuma pirasat(mungkin salah).... satu lagi mengenai dirinya dia nie seorg yg nak melakukan sesuatu tetapi tidak bisa melakukanya seorg diri . dia mesti ada kawan untuk menyokong beliau ... heheheh


yang nie pula namanya FAliq..... dia nie menurut pak nujum dia nie masih ragu untuk melakukan sesuatu . tapi sekiranya ada sokongan dia bisa melakukan. dia nie agak pendiam tapi tegas. mulut agak manis menyebabkan byk gadis suka mendampingginya.... jangan terjerat sudah...heheh... boleh jadi ketua sekiranya ada yg sport beliau ...


ini semua merupakan ramalam pak nujum sahaja mungkin betul mungkin salah ... kalo terasa hati pak nujum minta maaf sangat ya... sebab ada kala ramalan pak nujum tak tepat .... heheheh .... maklom lah pak nujum dah tua.... heheheh


Pak Nujum Kucai

p/s : gamba sumbangan Ally dan Azri
*gamba dari cam Ally leh dapat kan di SINI
*gamba dari cam Azri leh dapat di SINI

1 comments:

HIdayah said...

best kan abg hafiz..?
hehe..thanx a lot yerk...hope leh jumpe lagik..
hehe